registrační pokladny - na úvodní stránku
Košík    / 

Aktuálně

9.12.2017

Koho se týká elektronická evidence tržeb.

Elektronická evidence tržeb - koho se týká?   více
27.8.2016

Pozvánka na veletrh o ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB

Vážení obchodní partneři, rádi bychom vás pozvali na Konferenci a veletrh k EET s názvem „ Evidence tržeb v praxi“, která se uskuteční v pátek a sobotu 16. a 17. září 2016 v Brně na BVV v pavilonu E. V příloze naleznete bližší informace o celé akci. Rádi vám představíme naše řešení a...  více
9.8.2016

Rychlá a odolná elektronická pokladna pro Restaurace, bary, pivnice

Hledáte rychlou a odolnou pokladnu do vaší provozovny? Máme pro vás řešení ELZAB K10 .   více


  • - Pokladny CUSTOM a ELZAB
  • SERVIS POKLADEN

    Žádost o servis
    Servis pokladen v provozovně zákazníka

    Provádíme servis a instalace pokladních zařízení na provozovně zákazníka. Jedná se o placenou službu dle našeho platného ceníku.

    Bez zakoupení instalačního balíčku vám bohužel nemůže podpora poradit s úvodním nastavením pokladny ani nahráním certifikátu. Tuto službu mají k dispozici zákazníci, kteří si instalační balíček zakoupí. Instalační balíček si můžete zakoupit ZDE. Děkujeme za pochopení.

    Zákazník má možnost uzavřít servisní paušál, kdy mu garantujeme telefonickou podporu a v případě poruchy náhradní pokladní zařízení a záruční i pozáruční servis na jeho provozovně.

    Porovnání servisních služeb pokladních zařízení







    Bez paušálu Servisní paušál BASIC Servisní paušál PROFI
    Záruka na pokladní HW 12 měsíců 24 měsíců 24 měsíců
    Funkční EET i bez internetu ANO ANO ANO
    Základní pokladní periferie ANO ANO ANO
    Zákaznický displej ANO ANO ANO
    Technická a telefonická podpora, řešení požadavků do 24h od nahlášení poruchy
    NE ANO ANO
    Záruční servis na provozovně zákazníka ANO* ANO*** ANO***
    Pozáruční servis na provozovně zákazníka ANO** ANO**** ANO****
    Aktualizace softwaru NE NE ANO
    Výměna nebo poskytnutí náhradního pokladního zařízení NE NE ANO
    Vzdálená zpráva pokladního zařízení NE NE ANO




    *   Po dohodě se servisním technikem. Zákazník hradí v hotovosti dopravu, čas technika dle platného ceníku.
    ** Zákazník hradí v hotovosti dopravu, čas technika dle platného ceníku a cenu náhradních dílů.
    ***  Zákazník hradí dopravu.


    **** Zákazník hradí dopravu a cenu náhradních dílů.

    Hlášení poruch pokladního zařízení

    Veškeré poruchy pokladního zařízení prosím nahlaste pomocí servisního formuláře, abychom vám mohli poskytnout potvrzení pro finanční úřad o poruše vašeho pokladního zařízení.

     

    Dne 10. 9. 2018 změní Finanční správa SSL certifikát (od CAGEO trust) za nový (od CA Digicert), který slouží pro zabezpečenou komunikaci se servery finanční správy. Pro majitele pokladen CUSTOM BIG 3, CUSTOM BIG 3 Touch a ELZAB K10 tato změna přináší nutnost provést upgrade firmwaru na aktuální verzi.

    Prakticky to znamená, že je nutné nahrát do pokladen  nový program (firmware), který pak umožní odesílání účtenek na server Finanční správy.

    Certifikáty poplatníků pro evidenci tržeb (vydané certifikační autoritou EET prostřednictvím aplikace Elektronická evidence tržeb na Daňovém portálu) sloužící k autentizaci datových zpráv se nemění. Vašeho EET certifikátu se tedy tato změna nedotkne. Více informací na webu etržby.cz.

    Aby Vám pokladny CUSTOM a ELZAB odesílali účtenky do EET správně i po 10. 9. 2018, je nutné provést upgrade firmwaru pokladny na nejnovější verzi.

    Pro správnou funkčnost pokladny bude nutné provést upgrade pokladny v našem servisním středisku na drese:

    Centrum Pokladen Dukelská 467/72, 29301 Mladá Boleslav.

    Prosíme Vás o poslání vašeho pokladního zařízení v co nejkratším možném termínu na výše uvedenou adresu.


    Naši zkušení technici Vám v servisním středisku upgrade pokladen CUSTOM a ELZAB  provedou rychle a správně. Tato služba je zpoplatněna sazbou 800,- Kč bez DPH za jedno pokladní zařízení. ( Cena obsahuje: nový certifikát, práci technika, potvzeni pro finanční úřad o dočasné nefunkčnosti pokladního zařízení. ) Se zaslanou pokladnou nám pošlete fakturační údaje,telefonní kontakt a adresu kam máme pokladnu zaslat zpět. V případě odeslaní pokladny přes zásilkovou službu Vám připočteme náklady za odeslání pokladny na dobírku 170,-Kč bez DPH.

    Přímo na Vaší provozovně - Varianta pouze pro zákazníky se servisní smlouvou. 

    Žádost o servis
      ELZAB
      CUSTOM
      SOFTWARE POCKET POS/ATOS
      SOFTWARE CONTO
      SOFTWARE FINTA
      LYNX
      Ostatní



    Nahoru
  • Pokladny a pokladní systémy
  • Pokladní hardware
  • Pokladní kotoučky
  • EET SERVIS
  • Kontakt