registrační pokladny - na úvodní stránku
Košík    / 

Aktuálně

13.9.2019

Parlament schválil start 3 a 4 fáze EET

Parlament dnes schválil návrh novely zákona o evidenci tržeb. Zákon upravuje náběh 3. a 4. fáze evidence tržeb , přináší nejmenším podnikatelům možnost evidovat své tržby ve zvláštním režimu a významným způsobem snižuje DPH na vodné, stočné a stravovací i odborné služby. Zákon nyní míří k podpisu prezidentem republiky a následně bude vyhlášen ve sbírce...  více
10.9.2019

Výměna certifikátů

Pozor na konec platnosti certifikátů.  více
1.9.2019

Úprava frmware pokladny na novelizaci nového daňového zákona.

Aktualizace firmwaru pro pokadny ELZAB K10. Tato aktualizace implementuje změny v zákoně o DPH dané novelou z 1.4.2019. Upgrade pokladen bude prováděn v našem servisním středisku na adrese Dukelská 476/72 , 29301 Mladá Boleslav. Pokladní zařízení prosím posílejte pomocí zásilkové služby.Nahrání nového firmwaru nebudeme provádět na počkání!!! V případě zájmu objednávejte upgrade pomoci servisního...  více


  • - Pokladny CUSTOM a ELZAB
  • SERVIS POKLADEN


    Od 1.4.2019 zajištuje záruční a  pozáruční servis EET pokladen a pokladních systémů zakoupených v našem obchodě firma TELEKOMUNIKACE MB s.r.o. na adrese Dukelská 476/72 293 01 Mladá Boleslav.

    nebo

    Pro nahrání certifikátů a aktualizace firmwaru můžete kontaktovat firmu

    JTcomputer.cz na adrese Šromova 870/4, 198 00 Praha 14-Černý Most (pouze pozáruční servis)

    Systém hlášení poruch zůstává stejný pomocí servisního formuláře umístěného na konci této strany.

    Tato změna se netýká zákazníků, kteří mají eet zařízení v záruční době nebo mají podepsaný servisní paušál.

    Bez zakoupení instalačního balíčku vám bohužel nemůže podpora poradit s úvodním nastavením pokladny ani nahráním certifikátu. Tuto službu mají k dispozici zákazníci, kteří si instalační balíček zakoupí. Instalační balíček si můžete zakoupit ZDE. Děkujeme za pochopení.

    Zákazník má možnost uzavřít servisní paušál, kdy mu garantujeme telefonickou podporu a v případě poruchy náhradní pokladní zařízení a záruční i pozáruční servis na jeho provozovně.

    Porovnání servisních služeb pokladních zařízení Servis provádí firma TELEKOMUNIKACE MB
    a          JTcomputer Praha






    Bez paušálu Servisní paušál BASIC Servisní paušál PROFI
    Záruka na pokladní HW 12 měsíců 24 měsíců 24 měsíců
    Funkční EET i bez internetu ANO ANO ANO
    Základní pokladní periferie ANO ANO ANO
    Zákaznický displej ANO ANO ANO
    Technická a telefonická podpora, řešení požadavků do 24h od nahlášení poruchy
    NE ANO ANO
    Záruční servis na provozovně zákazníka ANO* ANO*** ANO***
    Pozáruční servis na provozovně zákazníka ANO** ANO**** ANO****
    Aktualizace softwaru NE NE ANO
    Výměna nebo poskytnutí náhradního pokladního zařízení NE NE ANO
    Vzdálená zpráva pokladního zařízení NE NE ANO




    * Po dohodě se servisním technikem. Zákazník hradí v hotovosti dopravu, čas technika dle platného ceníku.
    ** Zákazník hradí v hotovosti dopravu, čas technika dle platného ceníku a cenu náhradních dílů.
    *** Zákazník hradí dopravu.


    **** Zákazník hradí dopravu a cenu náhradních dílů.

    Hlášení poruch pokladního zařízení

    Veškeré poruchy pokladního zařízení prosím nahlaste pomocí servisního formuláře, abychom vám mohli poskytnout potvrzení pro finanční úřad o poruše vašeho pokladního zařízení.

                                 Od 1.4.2020 jsme ukončily poskytování pozáručního servisu u pokladen CUSTOM a RCH.

                                Můžete kontaktovat náhradní servisní středisko:      
    http://www.pokladni-centrum.cz/kontakty.xhtml


    Žádost o servis
      ELZAB
      CUSTOM
      SOFTWARE POCKET POS/ATOS
      SOFTWARE CONTO
      SOFTWARE FINTA
      LYNX
      Ostatní



    Nahoru
  • Pokladny e-shop
  • Pokladní hardware
  • Pokladní kotoučky
  • Servis pokladen
  • Kontakt