SERVIS POKLADEN
Od 1.4.2019 zajištuje záruční a pozáruční servis EET pokladen a pokladních systémů zakoupených v našem obchodě firma TELEKOMUNIKACE MB s.r.o. na adrese Dukelská 476/72 293 01 Mladá Boleslav.
nebo
Pro nahrání certifikátů a aktualizace firmwaru můžete kontaktovat firmu
JTcomputer.cz na adrese Šromova 870/4, 198 00 Praha 14-Černý Most (pouze pozáruční servis)
Systém hlášení poruch zůstává stejný pomocí servisního formuláře umístěného na konci této strany.
Tato změna se netýká zákazníků, kteří mají eet zařízení v záruční době nebo mají podepsaný servisní paušál.
Bez zakoupení instalačního balíčku vám bohužel nemůže podpora poradit s úvodním nastavením pokladny ani nahráním certifikátu. Tuto službu mají k dispozici zákazníci, kteří si instalační balíček zakoupí. Instalační balíček si můžete zakoupit ZDE. Děkujeme za pochopení.
Zákazník má možnost uzavřít servisní paušál, kdy mu garantujeme telefonickou podporu a v případě poruchy náhradní pokladní zařízení a záruční i pozáruční servis na jeho provozovně.
| Porovnání servisních služeb pokladních zařízení | Servis provádí firma TELEKOMUNIKACE MB | a          JTcomputer Praha | |
| Bez paušálu | Servisní paušál BASIC | Servisní paušál PROFI | |
| Záruka na pokladní HW | 12 měsíců | 24 měsíců | 24 měsíců | 
| Funkční EET i bez internetu | ANO | ANO | ANO | 
| Základní pokladní periferie | ANO | ANO | ANO | 
| Zákaznický displej | ANO | ANO | ANO | 
| Technická a telefonická podpora, řešení požadavků do 24h od nahlášení poruchy | NE | ANO | ANO | 
| Záruční servis na provozovně zákazníka | ANO* | ANO*** | ANO*** | 
| Pozáruční servis na provozovně zákazníka | ANO** | ANO**** | ANO**** | 
| Aktualizace softwaru | NE | NE | ANO | 
| Výměna nebo poskytnutí náhradního pokladního zařízení | NE | NE | ANO | 
| Vzdálená zpráva pokladního zařízení | NE | NE | ANO | 
| * Po dohodě se servisním technikem. Zákazník hradí v hotovosti dopravu, čas technika dle platného ceníku. | |||
| ** Zákazník hradí v hotovosti dopravu, čas technika dle platného ceníku a cenu náhradních dílů. | |||
| *** Zákazník hradí dopravu. | |||
| **** Zákazník hradí dopravu a cenu náhradních dílů. | |||
Hlášení poruch pokladního zařízení
Veškeré poruchy pokladního zařízení prosím nahlaste pomocí servisního formuláře, abychom vám mohli poskytnout potvrzení pro finanční úřad o poruše vašeho pokladního zařízení.
Od 1.4.2020 jsme ukončily poskytování pozáručního servisu u pokladen CUSTOM a RCH.Můžete kontaktovat náhradní servisní středisko: http://www.pokladni-centrum.cz/kontakty.xhtml

