registrační pokladny - na úvodní stránku
Košík    / 

Aktuálně

9.12.2017

Koho se týká elektronická evidence tržeb.

Elektronická evidence tržeb - koho se týká?   více
27.8.2016

Pozvánka na veletrh o ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB

Vážení obchodní partneři, rádi bychom vás pozvali na Konferenci a veletrh k EET s názvem „ Evidence tržeb v praxi“, která se uskuteční v pátek a sobotu 16. a 17. září 2016 v Brně na BVV v pavilonu E. V příloze naleznete bližší informace o celé akci. Rádi vám představíme naše řešení a...  více
9.8.2016

Rychlá a odolná elektronická pokladna pro Restaurace, bary, pivnice

Hledáte rychlou a odolnou pokladnu do vaší provozovny? Máme pro vás řešení ELZAB K10 .   více


  • - Pokladny CUSTOM a ELZAB
  • Od září podnikatelé zahájí první kroky k evidenci tržeb


    25.8.2016
    Od 1. září 2016 mohou podnikatelé žádat o autentizační údaje, které jsou nutné pro správu certifikátu k evidenci tržeb a údajů o provozovnách.

    Kroky před zahájením evidence tržeb:

    1. Získání autentizačních údajů

    Autentizační údaje jsou přihlašovací údaje (jméno a heslo), které slouží k přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb na stránkách Daňového portálu. Zažádat si o ně musí podnikatel předtím, než přijme první evidovanou tržbu, a to jedním z následujících způsobů:

    Elektronicky na Daňovém portálu.
    Podnikateli budou autentizační údaje zaslány do datové schránky.
    Osobně na libovolném územním pracovišti finančních úřadů.
    Podnikatel získá autentizační údaje okamžitě na finančním úřadě v zapečetěné obálce.

    O autentizační údaje může požádat také zplnomocněný zástupce podnikatele.

    2. Přihlášení do webové aplikace

    Podnikatel se pomocí získaných autentizačních údajů přihlásí do webové aplikace Elektronická evidence tržeb, kde bude spravovat certifikáty a údaje o provozovnách. Po zahájení evidence tržeb bude mít poplatník v aplikaci k dispozici také informace o zasílaných tržbách.

    3. Oznamování údajů o provozovnách

    Před zahájením evidence tržeb má podnikatel povinnost oznámit údaje o všech provozovnách, prostřednictvím kterých provádí činnosti, z nichž plynou evidované tržby. Každé provozovně bude přiděleno správcem daně číslo (označení provozovny), které bude podnikatel uvádět na účtence a v datové zprávě zasílat Finanční správě.

    4. Získání certifikátu

    Poté, co podnikatel ve webové aplikaci Elektronická evidence tržeb oznámí údaje o svých provozovnách, může přistoupit k podání žádosti o vydání certifikátu. Prostřednictvím certifikátu Finanční správa identifikuje podnikatele při zasílání údajů datovými zprávami. Podnikatel může mít jeden certifikát pro všechna svá pokladní zařízení nebo může získat a využít více certifikátů. Počet certifikátů se odvíjí od potřeb daného podnikatele a je výhradně na jeho rozhodnutí. Na rozdíl od například zaručeného elektronického podpisu jsou certifikáty pro evidenci tržeb přidělovány zdarma.

    5. Nainstalování certifikátu

    Certifikát je následně nutné nainstalovat tak, aby bylo možné prostřednictvím pokladního zařízení evidovat tržby. Postup instalace certifikátů se bude odvíjet od zvoleného typu využitého zařízení (pokladna, počítač, tablet, chytrý telefon apod.) a příslušného operačního systému. V případě potřeby asistence doporučujeme kontaktovat svého dodavatele pokladního zařízení nebo jinou servisní společnost.

    Funkčnost pokladního zařízení s nainstalovaným certifikátem si podnikatelé budou moci otestovat od 1. listopadu 2016.


    zdroj: http://www.etrzby.cz/
  • Pokladny a pokladní systémy
  • Pokladní hardware
  • Pokladní kotoučky
  • EET SERVIS
  • Kontakt